CELL – SODELOVALNI TEDEN

V tednu med 11. marcem in 15. marcem je v okviru Erasmus+ projekta CELL na naši šoli potekal sodelovalni teden. V tem tednu smo z različnimi sodelovalnimi metodami in tehnikami organizirali delo na različnih ravneh. Učenci so sodelovali znotraj svojih razredov, se povezovali s sosednjimi oddelki, starejši in mlajši, k sodelovanju pa smo povabili tudi vrtčevske otroke. V tem tednu pa smo podrobno spoznavali tudi Poljsko in njene značilnosti ter uživali v predstavitvi te države skozi oči turističnega vodiča Dejana Marentiča.
Na področju likovnega ustvarjanja so sodelovali tretješolci in devetošolci (portretiranje), tretješolci so ustvarjali skupinski izdelek o Poljski, četrtošolci pa so risali glavna junaka poljske risanke Lolek in Bolek. Četrtošolci so se skupinsko preizkusili tudi v ustvarjanju za otroke privlačne mase “slim” (sluz), ki so jo spoznali pri španskih sovrstnikih. Petošolci so prvošolce vodili skozi postopek izdelave vetrnice.
Sodelovalno so se mlajši in starejši učenci v več skupinah povezali tudi pri fotoorientaciji. S pomočjo različnih detajlov iz športnega parka in okolice so skupine iskale kontrolne točke, kjer so jih čakale različne naloge v povezavi slovenščino. Tretješolce pa so čakale naloge povezane s Poljsko.
Sedmošolci so se preizkusili v športnih sodelovalnih igrah, drugošolci pa so take igre pripravili skupaj z vrtčevskimi otroki.
V angleškem jeziku so učenci različnih razredov ustvarjali angleško poezijo v nadaljevanjih. Prav tako pa so starejši učenci mlajšim prebirali angleške pravljice in zgodbo Začarani gozd, ki je nastajala v nadaljevanjih s sodelovanjem vseh treh držav.
Devetošolci s skupinsko opravili slogovno analizo črtice. Četrtošolci so prvošolcem in drugošolcem pripovedovali pravljico Mega raček, ki so jo sami ustvarili. Tretješolci so poustvarjali poljsko pravljico, sodelovalno pa so utrjevali tudi poštevanko.
Starejši “kemiki” so izvajali različne poskuse pri drugošolcih, vsi učenci predmetne stopnje pa so dodali svoj prispevek k ustvarjanju kartic za veliki stenski periodni sistem. Pri zgodovini pa so skupinsko raziskovali življenje Slovencev med obema vojnama in čarovništvo v srednjem veku.
Drugošolci so obiskali kmetijo Korenjak, kjer so pekli kruh in spoznavali stara orodja.
Več skupin se je preizkusilo tudi v uporabi sodelovalne tehnike “inside – outside circle”.
V povezavi s tematskim tednom smo izvedli tudi sodelovalni vikend NARANGEO, o katerem pa več v posebnem prispevku.

Related Images:

Ta vnos je bil objavljen v Erasmus+, Galerija, KA2 CELL. Zaznamek za trajno povezavo.